آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

شهادت امام محمد باقر علیه السلام


نظرات 26 + ارسال نظر
SEYYED جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ http://aryachat.com

سلام
دوستان عزیز می توانند در اینجا نظرات و هرگونه دلنوشته ای را که مایلند درج نمایند. موفق باشید.

SEYYED جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://aryachat.com

تنها تر ین غر یب دیار مد ینه بود

او مرد علم و زهد و وقار و سکینه بود

صد باب علم از کلماتش گشوده شد

در بین عالمان به خدا بی قرینه بود

این خا نواده نسل نجات و هدایتند

او نا خدای پنجمی این سفینه بود

نا ن آور همیشة هر کو دک یتیم

بر شانه های خستة او جای پینه بود

آتش گرفته باغ دلش از شراره ای

سهم امام خستة ما زهر کینه بود

همواره آسمان دلش رنگ لاله داشت

هفتاد و چند داغ شقایق به سینه بود

دشت نگاه او پُرِ گلهای اشک بود

یاد آور حکایت سقا و مشک بود

شیرین جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

نور دل فاطمه بى تاب شد
پیکرش از زهر جفا آب شد
پنجم ولى کبریا شد شهید
آن یادگار کربلا شد شهید . . .
شهادت امام محمد باقر(ع) تسلیت285

پاک بازی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ http://ص

زندگی کردن بی او را به من بیاموزید.که زندگی کردن را از یاد برده ام

خشم شب جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.khashmeshab.persianblog.ir

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کارکنان روووووووووم.شهادت امام محمد باقر (ع) را تسلیت عرض می نمایم.این بهترین چت رومی است که تا حالا رفتم.
امضا
خشم شب

http://www.khashmeshabe2.persianblog.ir

ممنون شما لطف دارید

پاک بازی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.pakbaziblogfair.parsiblog.com

سلام به همه ی دوستان اریایی .با اینکه مسلمون نیستم.ولی منم این روزو به شما دوستان گلم تسلیت عرض میکنم

پاک بازی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.pakbaziblogfair.parsiblog.com

دلم واسه داداش دنجرم تنگ شده.بگید به من سر بزنه

حتما میان داخل روم می بینید همدیگرو

فدایی وعاشق ارباب جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

خسته در بند غمم بال و پرم می سوزد
نفسم با جگر شعله ورم می سوزد
با دلم زهر چه کرده ست خدا می داند
جگرم نه که زپا تا به سرم می سوزد . . .
شهادت امام محمد باقر(ع) تسلیت باد

فرید جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام

بابا چت روم باز کنید :

سلام
جونم بابایی؟! چشم ولی نامسلموناش هم حرمت مرده رو نگه می دارند چه برسه به ما که بچه مسلمونیم و این هم امام شهید ماست. چشم ساعت 5 باز میشه.

ایران جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام کار زیبایی انجام دادید من هم به نوبه ی خود شهادت این امام بزرگوار رو به همه ی شیعیان به خصوص دوستان خوب آریا تسلیت میگم. عزیران امام محمد باقر خیلی غریبند چون حتی الآن که ایام حج است شیعه ای در مدینه نیست تا به سر خاک ایشون بره و براشون گریه کنه. التماس دعا

سلام وظیفم بوده
انشالله با ظهور آقامون انتقامشونو بگیریم
یاعلی

امیر بلا جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ



من یه ساعت نشستم نامه فدایت شوم نوشتم ولی
مث بلاگفا قاطی کرد ای خدا بگم چیکارت کنه بلاگ اسکای

مدیریت بلاگ اسکای ......

خب حال ندارم دوباره بنویسم فقط بگم
تسلیت میگم
کاری قشنگی کردی اینو گذاشتی
چه خبرا خوبی سید؟

بیچاره امیرررررر
متقابلا من هم تسلیت میگم این روز رو
ممنونم. دیدم جای یه همچین گزینه ای خالیه گذاشتمش
سلامتی ممنون شما خوبی؟!

امیر بلا جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

هر کی بعد از من نظر بده ..... هستش

علی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

باسلام و عرض تسلیت خیلی روم خوب و عالی هستش باتشکر از مدیر این روم واقعا قشنگ

سلام ممنونم

پرستو جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ


سلام خیلی خوشحالم که سید جان روز های شهادت امامان بزرگمون رومو بخاطر احترام به انها تعطیل میکنه ممنونم سید جان التماس دعا دارم ...وبه نوبه خودم شهادت امام باقرو به همه عزیزانم تسلیت میگم دوستون دارم پرستو

سلام وظیفه خودمو انجام دادم ما هم دوستتون داریم

بلور جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

منم این روزو به همه تسلیت میگمممم
افلین سیدکال چابهی هوتتتتتتتتتتت

ممنونم جمله آخرت چی بود؟
متوجه نشدم گلم

مهتاب جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام روزتون بخیر. تعطیلی اریاروزای شهادت کارقابل تحسینیه.شهادت این امام همام روبه جنابعالی وهمه ی بچه های اریاتسلیت میگم.
سیدجان این روزاآریاوضعیت خوبی نداره چراانقدنظارت ضعیف شده؟؟! واقعاحیفه آریابه بقیه چت روما خیلی فرق داشت ولی الان داره کم کم مثل اونامیشه متاسفانه..!
من آریارو دوست دارم وفقط نظرموگفتم امیدوارم ازم ناراحت نشده باشین .
به امیدروزی که اریا همون آریای سابق بشه.
بهترین هارو براتون ارزومیکنم سیدجان

سلام ممنون همچنین
وضعیت در حال حاضر که رو به بهبود ولی خب گاهی مواقع میشه که هیچ ناظری داخل روم نباشه و متعاقبا یه عده ای هستند که همیشه و در همه جا میخوان خودنمایی کنند و جو رو بهم بزنند. نگران نباشید امثال اینها چه ناظر باشه چه نباشه کار خودشونو انجام میدن. ما هم نیومدیم که با کسی سر جنگ داشته باشیم. ولی خب آی پی اینها موقع ورود ثبت میشه و اگه کاری خلاف قوانین انجام بدهند از طریق سرور سایت اخراج میشن و دسترسیشون برای همیشه از سایت قطع میشه.
ممنون از توجهتون

مهرنوش۲۱ جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام توراخدامنوببخشیددیروزباکسی دعوام شدوازروی عصبانیت ناراحتش کردم وشما اخراجم کردین لطفابذاریدبیام توچت قسم میخورم دیگه تکرارنشه

سلام بررسیش می کنم حتما

[ بدون نام ] جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

منوببخشید لطفا خواهش میکنم

سمیه جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام یعنی چی من امروز وعده کردم توی روم ولی باز نیست

[ بدون نام ] جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

ممنونم آقاسید الهی فدات شم خوشحالم کردی چون آریاچت یه چیزدیگه اس ما کم لطفی کردیم امادیگه نمیکنیم

sanaz جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ

in k ma chat konim b mosalmoon ya namosalmoon boodanemoon rabt nadare ke!!!mishe begod chera chatroomo bastid???

ببین دوست عزیز همه که مثل شما توی چت کردن مودب نیستند. برای اینکه یه وقت توی این روز توهینی نشه من کلا سایتو می بندمش. بهتر از اینه که دم به دقیقه به کاربران اخطار بدیم که نرقصید یا جوک نگید. درسته؟ امیدوارم منظورمو درست بیان کرده باشم.
موفق باشید.

samaz جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

manam hamchin rooziyo b hameye mosalmoona tasliyat migam!

مجتبی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://namsa1358.blogfa.com

سلام
لطفا از وبلاگ بنده دیدن فرمایید
با تشکر
یاعلی

اراد جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

سایتتون مهشره بهترین روم جهانه فقط لطفا بازی انلاین هم بزارین

ممنونم اگه درخواست زیاد باشه حتما میذارم

tala دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام بچه ها منظورتون اینجاست

رعنا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام سیدخوبی؟من یکی ازکاربرای قدیمی اریاچت هستم اماالان بمدت تقریبا1ماهه نمیتونم بیام اریا....باهرمرورگری هم امتحان میکنم نمیشه...همه کروکیهاروهم حذف کردم امابازنشدمیشه بگین چرااینجوری میشه؟

سلام
لطفا دقیق تر بگید که چه مشکلی دارید یعنی نوع خطا یا اروری که سیستم میده رو بنویسید تا راهنماییتون کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد