آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

نظرات شما


نظرات 49 + ارسال نظر
SEYYED جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://aryachat.com

دوستان عزیز هرگونه نظری دارید در اینجا مطرح کنید. فقط توهینی نباشه چون آی پیتون ثبت شده و دسترسیتون به طور کلی از سایت قطع میشه.
موفق باشید

آرام جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ

چرا همیشه میگه اخراج شدین؟

الان شما اخراج هستید؟ تا چه تاریخی؟

[ بدون نام ] شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ق.ظ

اه

تینا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام خواستم بدونم چرابی دلیل وبی جهت منواخراج کردین نه حرفی زدم نه توهینی کردم لطفارسیدگی کنید

سلام بررسی شد آزاد شدید

امیر بلا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ق.ظ

سید اون چیزایی رو که تو یاهو برات نوشتم
زود پیدا کن برام مرسی
اطلاعاتت دقیق باشه ها
حالا اگه دنجر بود اون بره بخونه بعد بهم بگه
در هر صورت بگین فقط بگین
مررررررررررررررررررررسی
فعلا بای

.... شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام سید خوبین؟میشه خواهش کنم برای شب هم ادمین بزارید .واقعا شبا به وجود یه ناظر احتیاجه خیلی از بچه ها شب میان اریا .زمانی که ستاره بود خودش می اومد و لی از زمانی که ستاره رفته دیگه شب هیچ ناظری نیست..مرسی سید

بله برای شب هم گذاشتم ممنون از توجهتون

ایناس شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام من ایناسم 20سالمه

سلام منم سید هستم خیلی بیشتر از این حرفها سنمه!!

سالوادوره شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام سید من نمیدونم چرا نمیتونم وارد شم همش میگه اخراج

سالوادوره شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

سلام سید ببخشید دوباره اومدممن تا حالا یب ادبی نکردم ودلیل اخراجم نمیدونم چیه

سلام بررسی شد آزاد شدید. احتمالا آی پیتون اشتراکی بوده بیشتر مراقب باشید.

حسین شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://nafasseshgh.blogfa.com

سلام چطور بود خوب بید جیگر

[ بدون نام ] یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام چرامنو اخراج کردین؟من که ادب رو رعایت میکنم لطفابذاریدبرم چت روم باورکنیدبه کسی یاچیزی توهینی نکردم

[ بدون نام ] یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ق.ظ

سید منو ازادکن اسارت سخته اون هم بی گناه

سلام اینبار آزاد میشید ولی بیشتر مراقب باشید

fighi یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.fighi2.mihanblog.com

من خودم هم نمیدونم برای چی اخراج شدم اگر میشه لطف کنید منو ازاد کنید

سلام بررسی شد انگار شما داخل عمومی روم تبلیغ ولاگ کرده اید که خلاف قوانین بوده و وبلاگ فاقد کد چت روم بوده. شما این بار رو آزاد میشید ولی تکرار نشه.

Haji___2011 یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام سید جون اگر بخوایم مفت ناظر شیم چجوریاست؟؟؟؟؟

اگه کاربری بتونه تعداد کاربران روم رو زیاد کنه یعنی از دوستاش دعوت کنه که به آریا بیان و بمونند(بدون تبلیغ در رومهای دیگر) به ازای هر 50 کاربری دو ماه ادمین میشه و چنانچه بتونه تعداد رو به بیشتر از یکصد برسونه مدیریت به نظر من حقشه!
پس می بینی که زیاد هم مفتی راحت نیست. اختیار با خودته

Haji___2011 یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

سید نوکرتم بی خیال

امیر بلا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام
حاجی سخت نیست که من خودم ارزشم به اندازه 70 تا کاربره
به سید بگو من امیرو اوردم
اینجوری مدیر میتونی بشی

مهران دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ق.ظ http://www.aryachat.com/

سلام دادا سید خوبی خوشی خرمی سرحالی خوش میگذره مارو نمیبینی امیدوارم هرجای هستی خوشحال و سرحال باشی عید قربان ب شما و خانواده محترمتون مبارک انشالله دلتون مثل روزهای عید همیشه شاد باشه

سلام ممنون مهران جان شما خوب باشی ما هم خوبیم عزیز عید قربان بر شما هم مبارک باشه

مهران دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ http://www.aryachat.com/

ببخشید باز مزاحم شدم داداش ی زحمتی داشتم برات اگر بقیه دوستان رو هم دیدی ازطرف من عید رو بهشون تبریک بگید
دوست دارت داداش کوچیکت مهران

حتما

MAHSA دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

چرا نمیره تو چت

Haji___2011 دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

سید جون امیر بلا منو ناظر مفته کن

شراره -احساس-افتاب- وسوسه -طلا24 ا سم سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ

سیدجان سلام.فرمودین شباناظرداریم پس چی شد؟؟؟؟؟؟
چراامیربه خودش اجازه میده به من توهین کنه؟؟؟؟؟دلم نمیخوادباهاش چت کنم اینوبایدبه کی بگم؟؟؟؟؟چراهیچک س بهش تذکرنمیده ؟ واقعاخسته شدم ازحرفاش توهیناش نمیدونم بایدچیکارکنم ؟؟توروخدا یه کاری بکنین سیدجان میدونم باهاش رفیقین توروخداتوجیهش کنین .اینکه من چنتااسم دارم موردی داره خلاف قانون چت رومه اریاس؟؟ امشب هرچی خواست بمن گفت
هیچ اتفاقیم نیفتاد!! من تاکی بایدتحمل کنم .امیربلا عفت کلام نداره جوابشوتوعمومی نمیشه داد! خواهش میکنم التماس میکنم بهش بگین همیشه اونی که اون میخوادنمیشه .بابامن حباب نیستم هرچی اون میگه بگم چشم! توعمومی میگه شراره ضعف شخصیت داره کمبودداره که چنتااسم داره . من 100 تااسمم داشته باشم باامیر چت نمیکنم اسم واقعیموبهش نمیگم تاتوکفش بمونه شما میتونین ازناظرای روم راجب من بپرسین تاحالاباهیچکی مشکلی نداشتم . خواهش میکنم به من کمک کنین .ممنونم ازتوجهتون سیدجان خیلی بزرگوارین. فقط یطوری بهش نگین که من مجبوربشم دیگه نیام من اریارودوست دارم .شبتون بخیر

سلام
من با همه کاربرا دوستم ولی به امیر تذکر داده شده البته اخلاقش بهتر شده ایشالله بهترم میشه
موقع بحث لفظی شما با اون دنجر حضور داشته و حتی اخراجشم کرده و بعد بهش تذکر داده شما سعی کن اگه نمیخوای صحبت کسی رو ببینی چه در عمومی چه در خصوصیت پیامهاشو مسدود کنی همین
ناظر نباشه مطمئن باشید دنجر هست و برخورد می کنه ولی لازم نیست که توی عمومی همیشه باشه و بگه که چیکار کرده و کی رو اخراج کرده و به کی تذکر داده.
آریا همین الانش جزو بهترین رومهاست مصداقش هم این لینکه
http://peyvandha.ir/6-1.htm
موفق باشید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

آریارودوست دارم امانه به هرقیمتی...!!
نگرانیم همکلامی باافرادیه که ادبیاتشون رکیک وازاردهندس
وگرنه طلاکه پاکه چه منتشه به خاکه..؟؟!
به امیدروزاهای بهتروباتشکرازمدیریت محترم اریا

دوست عزیز شما هم اگه پیامهای کاربری رو دوست ندارید چه در عمومی و چه در خصوصیت ببینی اونو مسدودش کن و خلاص!

maryam1366 سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام چرا هی هردفعه 2 ساعت باید تلاش کنم تا بره تو روم؟

سلام بستگی به سرعت اینترنت شما - سیستم و مرورگرتون داره سعی کنید مرورگرتون همیشه به روز باشه تا سرعتتون زیاد باشه

ژارسا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام من حرف بی ادبی نزدم نمی دونم چرا اخراج شدم اگه امکان داره محرومیت من به بایان برسد باتشکر

پارسا چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ

دوره محرومیت واقعا زیاده به نظر من یک یا دوماه برای بار اول کافیه برای بار دوم وسوم بیشترش کنید

پاک بازی چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.pakbaziblogfair.parsiblog.com

سیدددددددددددددددددد چرا همش صفحه وقتی میخوام وارد شم سفید میشه...من اعصاب ندارمممممممممممم

سلام به اعصابتون مسلط باشید!
شما زودتر از لود شدن صفحه اقدام به ورود می کنید صبر کنید تا صفحه کامل کامل لود شود بعدا.
که اون هم بستگی به سرعت نت شما داره
موفق باشید

رامین چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

حاج آقا من یه اشتباهی کر دم منو ببخششید ر اسیاتش وز واسه اولین بارم که اومدم تو این چت تورو خدا منو وسل کنید

بررسی میشه

رامین چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

سید غلط کردم دیگه اشتباه نمیشه

مهسان پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ

چطور میشه عضوشد سید

کجا منظورته؟ چت روم یا آریا وب؟

پاک بازی پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

من هرکاری میکنم نمیتونم وارد بشم

مشکل از سیستم ما نیست مرورگتو عوض کن

فرید پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

چرا من اخراج شدم

داداش حالم گرفته شده

بررسی میشه

بهار موحد دوست پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ http://ئmy Land

اگه کسی عضو نباشه چه جوری باید رمز هارو رد کنه یا عضو شه

شما یه اسم انتخاب می کنید اگه وقتی اینتر می کنید تونستید وارد روم بشید یعنی اینکه کسی با اون اسم هنوز عضو نشده و شما میتونید اون اسمو به نام خودتون و با رمز دلخواه خودتون ثبتش کنید.
به اینصورت که وارد روم میشید و در قسمت پایین کنار دکمه خروج شکلک چرخ دنده رو کلیک می کنید و روی گزینه ثبت اسم برای شما کلیک می کنید و بقیه ماجرا...
موفق باشید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ب.ظ

بهار موحد دوست پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ http://ئmy Land

اگه اشتباه کنیم چند روز محروم میشویم

بسته به نوع تخلف شما از 10 ثانیه تا ابد هستش

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ

سلام من میخوام عضو شم ولی نمیره تو چت چی کار کنم؟

سعی کنید میشه

پسر خوب پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

من مهمانم رمز هم ندارم حالا از من رمز میخاد چه کنم؟ در ضمن به خاطر اختصاص اتاق شعر ممنونم

راهنمای چت را بازدید کنید
http://www.arya-web.com/modules.php?name=Pages&op=showpage&pid=10000004

رعنا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام سیدمنم رعناحدود۵ماهه من اریامیام اریامث خونه منه امانمیدونم چرایهویی۲سال اخراج شدم من بدون اریامیمیرم توروخدازودبازکنین بزارین برم اریا

رعنا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ

سیدتوروخدابیاامشب اینجاحرفای منوبخون به امام زمان من اصلاتوهینی به کسی نکردم دارم دق میکنم بیاآزادم کن میخام برم ژیش دوستام تواریا

[ بدون نام ] جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

سیییییییییییییییییییییییدجونم کجایییییییییییییییییییی پس

بررسی شد آزاد شدید. از کل کل با ادمین خودداری کنید.

مرتضی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

تعجبم چند ماهه فقط بخاطر فرستادن چند تا شکلک اخراج شده ام آ به نظرتان این عادلانه و عاقلانه است
بیخایل ما هم خدایی داریم ولی با این روش نمیتونید جلب عضو بکنید و اشاعه فرهنگی کنید چون موجب دلزدگی کاربران اینترنت میشوید و شاید هم شما هم روزی مثله خیلی از سایت های چت ایرانی بی رونق و بی مشتری شوید و تعطیل مثل شقایق چت

بررسی میشه
نفرین می کنی؟
===================
بررسی شد. شما در لیست اخراجیها قرار ندارید.

maryam1366 جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ

سلام سید، چقدر خوبه بچه ها میان اینجا درد دل میکنن شما هم جوابشون و میدین، از توجهتون خیلی ممنونم

ماهی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام سیدخسته نباشید این سومین باره که بی دلیل اخراج میشم البته باراول حقم بودومعذرت خواهی کردم اماالان بخداخلافی نکردم میگه اخراج شدم بزرگی کنیدازادم کنیدممنون میشم

سلام بررسی میشه

یه اریایی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام سید واقعا ممنونم ازتون چقدر کار قشنگی کردید که این جا رو درست کردین تا بچه ها راحت بتونن با هاتون در ارتباط باشن....امیدوارم همیشه موفق باشین و باز هم ممنون

امیر بلا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام
سید نگاه کن من ادمین نیستم همه شکایت دارن
من ادمین برتر بودما قدرمو ندونستی
چرا اون چیزایی که تو مسنجر بهت گفتم ندادی؟
حتما باید بالا سرت زور باشه
چه هوای خوبی

رعنا جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

سیددستت دردنکنه

رز سفید شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام سیدجان صبحتون بخیر
یه پیشنهادداشتم .میشه نظرات بچه هارو بعدازاینکه جواب دادین وچندروزگذشت مثلا یه هفته ازاین صفحه حذف بشن؟
علتشوحتماخودتون بهترمیدونین...
بخاطراین همه توجه وپیگیری دوستتون داریم .

سلام ممنون
بله حتما

علی شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام به همه ی گلها ازجمله مریم گلم.

چرا دعوا؟!!

pcma96 جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ب.ظ http://SEYYED.com

وعلیکم السلام حاج شیخ کربلایی مشهدی سید حااااالت چیطوره دادا....احوالد چیطوره اگه توی همه ی پستات نظر میذارم واسه اینه که ما شمارو دوس میداریم البته ببخشیدا نه اون دوست داشتنا ها از اونا نه فکر بد نکنی دادا ولی حقیقتا مخلصیم.......حالا این بابا فک میکنی ماداریم پاچه خاری میکنیم بیخیال ما بریم سر زن و بچه ها اگه کاری باری داشتی ما در خدمتیم بالاخره هر چی نباشیم هم شهری که هسیم راسی ما یخورده از اونایی که خوشبو میکنه میخواییم برامون میفرستی؟ رسیدی یه نظر هم برای ما بذار عقده ای نشیم البته اگه میخوای کسی نفهمه که شما هسی اسم اصلیتو بزن و کنارش بزن A بااااااااااااع سرمون گیج رفت از بس خطبه خوندیم به کسی نگیا ولی چاکریم گولید بای

roya20 جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ق.ظ http://zinta.blogfa.com

بابا ایول سید هنرجو نمی پذیری؟
فدایی داری داش گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد