آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

محرم ماه خون تسلیت


نظرات 114 + ارسال نظر
SEYYED یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://aryachat.com

عشق یعنی آتش افروخته / عشق یعنی خیمه های سوخته

عشق یعنی حاجی بیت الحرام / دل بریدن ها وحج ناتمام

عشق یعنی غربت نور دوعین / عشق یعنی گریه برقبر حسین

عشق را گویم فقط در یک کلام / یا اباالفضل وحسین و والسلام

التماس دعا

SEYYED یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://aryachat.com

امیر بلا آدرس بنرتو بده ببینم
بفرست یه ایمیلم

ایس بوی دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://fereshteye-zakhmi68.blogfa.com

سلام سید چطوری پسر چرا وبلاک من از تو اریا پاک شده

سلام ممنون شما خوبی؟ وبلاگهایی که کد چت رومو نداشته باشند بعد از چند روز اتومات لینکشون حذف میشه. ایرادی نداره کد رو بذار چشم, لینکتو باز میذارم. البته خبر بده

shiva دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.bahalshiva76@.yahoo.com

man bi hosein nemitonam

shiva دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.bahalshiva76@.yahoo.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام منم هستم
[:S012:

ایس بوی سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://fereshteye-zakhmi68.blogfa.com

salam کد چت روم خودش غیبش زده بود .حله چشات .گذاشتم

امیر بلا چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام سید جون
خوبی؟
سید ورژن جدید سایتم داره راه میفته واسه این یکمی
دیر شد
برات میفرستم بنرمو
مرسی که قبول کردی
خداحافظ

maryam1366 چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام سید خوبین؟ حوصلم سر رفت گفتم یه سلامی عرض کنم

نگین چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام خوبید

ممنون منم خوبم

SEYYED پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ http://www.aryachat.com

دوستان عزیز باز هم تذکر میدم آی پی کلیه افرادی که اینجا نظری میذارن ثبت میشه و اگه خدای نکرده توهینی نوشته بشه کلا از سرور اخراج میشید.
البته مطمئنم کاربران آریا از اینجور اخلاقیات ندارند ولی خب برای تازه واردها اینو مینویسم.
موفق باشید این ایام عزا هم تسلیت باد. التماس دعا

maryam1366 جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام سید، واقعا که، یه دیقه اومدم اینجا سر بزنم یه پسره بی ادب هر چی از دهنش درومد بارم کرد هیشکیم نبود اخراجش کنه، هی میگفتین داره درست میشه درست میشه این بود؟ بعدشم لطفا اول نظرارو چک کنین بعد بذارین همه ببینن، خدافظ

سلام مریم خانوم
بالاخره آدم بی فرهنگ هم پیدا میشه خب کاریشم نمیشه کرد
ولی مطمئن باشید همه آی پیها ثبت میشه و بعدا اخراج میشن.
در مورد نظرات اینجا هم مخصوصا نظرات را مستقیم به اینجا ارسال می کنم تا روحیات برخی ها رو بشناسید و بدونید برای چی اخراج میشن و هی نگید که چرا الکی اخراج می کنید.

hosein72 جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام سید جون من فقظ میخوام بگم چرا موقعی که میخوام وارد بشم......مینویسه شما تا فلان تاریخ اخراجید واسه چی اینجوریه سید جووووون

در نظرات قبلی هم برای دوستان گفتم که ممکنه آی پیتون مشترک باشه و یه نفر که اخراج شد شما هم اخراج بشید از شرکتی که از اون اینترنت دریافت می کنید درخواست آی پی اختصاصی کنید تا مشکلتون حل بشه

مرتضی جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

بچه ها بیائید عرب چت اونجا تمام کشورهای عربی هستند ضمنا تعداد زیادی از ایرانی ها هم هستند دوستان خوب خوبی پیدا می کنید حتی کادو هدیه هم از کشورهای عربی واستون میفرستن نه مثه اینجا که الکی اخراج می کنند ول کنید این چت روم های الکی و سرکاری و بی ظرفیت با این مدیرات چرت و پرتشان را
امتحان کنید بعد می فهمید عمرتون را تو این چت روم حرام میکردید


چت روم آریایی چه ربطی به عرب چت داره آخه پسر گل؟ کادو میده؟؟ به چه اسم و مضمونی؟ کلاهبرداریه حتما باید هزینه پستی رو هم خودمون بدیم که فکر کنم در حدود 50 هزار تومنی میشه نه؟
به هر حال دوستان خودشون آزادند هر کجا که راحت ترند چت کنند

hosein72 جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

سید من نمیتونم وارد بشم همش ضحفه سفید میاد میگه تا فلان تاریخ اخراجی مگه من چیکار کردم هاااااااااااااااااااااااا.......حوضلم سر رفته سید کجایی؟

بررسی میشه
******************
حسین جان یا خود شما بودید با یه اسم دیگه وارد شده بودید و اخراج شدید یا آی پیتون اشتراکی بوده به هر حال این بارو آزاد شدید ولی دفعه بعد ممکنه به این زودی ها آزاد نشید
موفق باشید

لبخندژکوند جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ

لطفا بذاریدلبخندژکوند برگرده قول میده اذیت نکنه

رعنا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

کاربرآریا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ق.ظ

مرتضی جون
ماترجیح میدیم عمرمون توچت رومه ایرونی حروم بشه !
هدیه هاشونم همهش واسه شما!ماکه بخیل نیستیم ..
آخی مرتضی...


سلام سید


سلام به روی ماهت

جوجو شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام سید جون این بار دومه براتون پیغام گذاشتم چرا اینقدر سرعت آریا پایینه من خیلی خیلی حوصله ام سر میره چیکار کنم سیدددددددددددددددد
من خیلی ناراحتم سید جان

درست
میشه

[ بدون نام ] شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام من اومدم

جوجو یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ

آخ که چقدر دلتنگی بده .....
آخ که چه حسی داره وقتی که دلت گرفته و قلبت از توی سینه داره کنده میشه
ولی هیچکی رو نداری باهاش حرف بزنی ....
چقدر سخته وقتی که نگران کسی هستی و همش دلت پیش اونه و خودش
خبر نداره ....
چقدر سخته وقتی که دنبال یه آدم میگردی و میخوای باهاش کلی حرف بزنی
ولی پیداش نمی کنی ....
خدااااااااااااا ......
فقط دوست دارم این روزا از ته ته دلم صدات کنم .
خدایا ... پس کجایی .......!!!
کاشکی یه ذره درکم میکردی کوسه خان.......

جوجو یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ق.ظ


تنها نیستم, اشکهایم را دارم, اشکهایی که از غم تو بر گونه هایم جاری است. من تنها نیستم, لحظه ها را دارم, لحظه هایی که یکی پس از دیگری عاشقانه می میرند تا حجم فاصله را کمرنگ تر کنند. من تنها نیستم چرا که خیالت حتی یک نفس از من غافل نمی شود. چقدر دوست دارم لحظه هایی را که دلتنگ چشمانت می شوم. هر لحظه دوریت برایم یک دنیا دلتنگی است و چقدر صبور است دل من, چرا که به اندازه تمام لحظه های عاشق بودنم از تو دور هستم .
ولی من باز چشم براهم ........

جوجو یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ

آرزو دارم شبی عاشق شوی .
آرزو دارم بفهمی درد را .
تلخی برخورد های سرد را .
می رسد روزی که بی من لحظه ها را سر کنی .
می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی .
می رسد روزی که شبها در کنار عکس من
نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی.

جوجو یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ

دوست داشتن یعنی اینکه باورش داشته باشی .
دوست داشتن یعنی اینکه میدونی به یادت نیست و حتی آدم حسابت نمی کنه ولی .....
با تموم وجود باورش داشته باشی و از ته قلبت براش آرزو کنی که همیشه سالم باشه .
دوست داشتن یعنی اینکه میدونی دلت پیشش گیره ولی خب روت نشه بری
و بهش بگی دوستت دارم .
دوست داشتن یعنی تموم خطر ها و بلا ها رو به جون بخری ولی حاضر باشی
فقط یه دقیقه جواب سلامت رو بده و حالت رو بپرسه ...
دوست داشتن یعنی اینکه با تموم وجودت قبولش کنی....
دوست داشتن یعنی اینکه امید داشته باشی که یه روزی بهش میرسی ..
حتی اگه اون روز توی قصه ها و افسانه ها باشه....
دوست داشتن یعنی اون لحظه هایی که روبه روش نشستی و داری نگاش می کنی
و یواشکی اشک میریزی تا اون متوجه نشه ولی می بینی اون اصلا حواسش بهت نیست
و داره کار خودش رو می کنه ...
دوست داشتن یعنی اینکه هر لحظه از خدا بخوای اونو بهت بده....
دوست داشتن یعنی شبای جمعه تا صبح نشستن و فال گرفتن..............

جوجو یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ق.ظ

جوجووووووووووووووووووووووووووووو
دلش خیلی گرفته..........

ایس بوی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ

حسین جان تو بر این خاک بکش دستی اگر این خاک زر نشد با من

شیرین یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ

یا حسین دیوانگی در هیئتت قانون ماست

عشق تو ارباب من تا به ابد در خون ماست

مسعود. یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

ماکه روز شب بسوزیم و گدازیم / دل فقط به عشق مولامون مى بازیم

اگه از دنیا بریم بشیم بهشتى / تو بهشت بازم حسینیه مى سازیم

مسعود. یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

یا ابوالفضل آموخته ایم از تو وفاداری را
خون تو نوشت معنی یاری را
ای کاش که آب کربلا می آموخت
آن روز زچشمت آبرو داری را

امپراطور چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

چرا هرچه میزنم بیام تو این نمییاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مینا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

از زمین تا آسمان آه است می دانی چرا؟

یک قیامت گریه در راه است می دانی چرا؟

بر سر هر نیزه خورشیدی ست یک ماه تمام

بر سر هر نیزه یک ماه است می دانی چرا؟

اشهد ان لا...شهادت اشهد ان لا ...شهید

محشر الله الله است می دانی چرا؟

یک بغل باران الله الصمد آورده ام

نوبهار قل هوالله است می دانی چرا؟

راه عقل ازآن طرف راه جنون از این طرف

راه اگر راه است این راه است می دانی چرا؟

از رگ گردن بیا بگذر که او نزدیک توست

فرصت دیدار کوتاه است می دانی چرا؟

از کجا معلوم شاید ناگهانت برگزید

انتخاب عشق ناگاه است می دانی چرا؟

از محرم دم به دم هر چند ماتم می چکد

باز اما بهترین ماه است می دانی چرا؟

زیبا دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://تنها ترین دختر دنیا

سلام گلم

شبگرد تنها دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ب.ظ

اتل متل گلابی دوست دارم حسابی یک روز با خرج خودت می برمت کبابی

mooni دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

hi man mikham esmamo avas konam vli nemitonam lotfan rahnamee konid

سلام خودتون نمیتونید اسمتونو تغییر بدید با یکی از مدیران که داخل روم هستند هماهنگ کنید تا براتون انجام بشه

مهر ناز سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

دامن علقمه و باغ گل یاس یکی ست قمر هاشمیان بین همه ناس یکی ست

سیر کردم عدد ابجد و دیدم به حساب نام زیبای اباصالح و عباس یکی ستحلال جمیع مشکلات است حسین


شوینده ی لوح سیئات است حسین


ای شیعه تو را چه غم ز طوفان بلاست


جائی که سفینه النجاه است حسین

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://تنهاترین دختردنیا

salamati tamam adamay tanha

امان از دست دخترای تنها

morteza چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ http://www.afg00.rozblog.com

سلام به مدیر میخواستم بگم که چرا من میخواهم وارد چث بشم

اصلا نمیشه و خیلی سعی کردم اما نشد و من خیلی خیلی ناراحت شدم


در کامنتهای قبلی شرح دادم این موضوع رو

Tanha چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام. من ثبت نام کردم. اما وقتی میخوام وارد سایت بشم مینویسه پسورد اشتباه است. در صورتی که درست وارد کردم.راهنمایی کنید مرسی.

سلام موقع حضور شما در روم به یکی از مدیران حاضر اطلاع دهید تا بررسی کنند

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام من ابوبکر هستم چرا مرا از چت اخراج کردید هی می گفتید اسمتو عوض کن اگه مسلمان هستی می دانی که ابوبکر اسم یکی از اصحاب حضرت محمد /ص/است یکی از خلفائ راشدین است.و حضرت محمد/ص/ داماد ابوبکر صدیق است.و اولین خلیفه مسلمانان است.ای شیعه صفوی مشرک که توی این اخوند ها شمارو گمراه کردند.و جای شما در جهنم است و امام زمان هم متولد نشده و ان وقت شما می گوید که امام رمان غایب است .بذار تا برایت بگویم که اگر امام زمام کتولد بشود تمام جهان را کفر گرفته است.وتمام جهان را جن ها فرا گرفته اند.و اجوج و ماجوج می ایند و منو تو ان وفت نی ستیم.ابوبکر ابوبکر است و عمر عمر است و هر دوی انها در کنارحضرت محمد /ص/ خوابند.و عایشه هم زن رسول خدا.است.و او مادر مومنان است.و ما ایرانیان باید مدیون خلیفه دوم یعنی حضرت عمر الخطاب فاروق اعظم باشیم که ایران را فتح کرد. اگر ایران را فتح نی کرد حالا ما همه کافر بودیم

سلام
چت روم یه مکان برای عموم و جایی برای تفکیک ادیان نیست همه یکی هستند. و شما برخلاف قوانین عمل کرده اید و با این اسم وارد شده اید.
چرا ادب نداری و توهین می کنی؟ مگه قوانین مربوط به درج نظرات را در اینجا نمیدونی و نخونده ای؟
در ضمن این مطالبی که شما میگید فقط به درد خودتون و امثال خودتون میخوره که این اراجیف رو باور کرده اید. به هر حال مدت زمان اخراج شما محدوده و تموم میشه ولی اگه باز بیاین و توی روم یا اینجا توهینی بکنید چه به اشخاص چه به روحانیون و چه به مذهبی خاص مشخصاتتونو به پلیس سایبری(http://www.cyberpolice.ir/) ارجاع میدم تا خودشون به صورت قانونی برخورد کنند.

امیربلا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ

این ابوبکر دگه چی میگه
قاط زده ها فک کنم
سید یه لیوان اب قند بده دستش

بهش گفتم

سلام جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

واقعا متاسفم که دیگه کار فرهنگی هم نمیشود انجام داد؟؟؟

کار فرهنگی در چه زمینه ای؟

هاپی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://a

این چه کاریه کاری نکرده اخراج میشیم 09382581781

بررسی میشه
==============
به دلیل عدم توجه به دستور مدیر حاضر در روم مبنی بر رعایت اصول اخلاقی و توهین به یکدیگر اخراج شده اید. مدت محرومیت شما که تموم بشه میتونید وارد بشید.

مریم جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ

نمیدونم چطورواردسایت نمیشم

نیما جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.nema26.com

دلتنگتم مولا

نیما جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.nema26.com

دلتو خدایی کن وارد میشی

نیما جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.nema26.com

دلتنگی هایم رابا کدامین قایق خیالی روانه دل دریایی ات کنم تابدانی دلتنگتم
مولاحسین جان

[ بدون نام ] شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام سیدجان!روزتون بخیر

farima شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
منو باز اخ کردن تا سال 2014 میشه
بابا اخه این انصافهسید به این ناظرا بگین کسی رو اخ دائم نکنن از من به خاطر ای پی مشترک اخراج شدم سید جان میشه کسایی که امروز اخراج دائم شدن رو ازاد کنین به خدا اگه همین طوری پیش بره کاربراتون رو از دست میدین

آزادی

farima شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

راستی یادتون نره ها منتظر ازاد شدن هستم
وقتی فریما اخراجه اینجوری میشه
وقتی فریما ازاده اینجوری میشه
منو تو حصرت ازادی نذارین که چپرو میشم عین اینا

farima شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

من هر یه پنج دیقه یه بار چک میکنم ببینم منو ازاد کردین یا نه

سلام
آی پیتونو چک کردم داخل لیست نبود باز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد