آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما


نظرات 840 + ارسال نظر
SEYYED شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://aryachat.com

دوستان عزیز چون مخابرات در حال راه اندازی اینترنت ملی هست و باید تا اخر امسال فاز اولشو راه اندازی کنه سرعت نت خیلی پایینه پس ارتباطی به خود چت روم یا سرور سایت نداره. لطفا از ایراد الکی و بهانه های جور واجور همچنین سوالهای بی مورد به ادمینها و مدیران سایت که دوستان شما هستند خودداری کنید.
ایشالله که به زودی این مشکل برطرف میشه و خودم به شخصه نفس راحتی می کشم

maryam1366 شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

چشششششششششششششم

کچل شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ


وای بر تو سید که همه ی بچه های قدیمی رو پروندی

کی؟ من؟؟؟ چرا آخه؟؟؟؟

Hosein72 یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ

عصبی شدی سید جوووون......چشم حاجی ......همش تقصیره بچهاست نمیدونن دیگه؟//

نه فدات شم چرا عصبی؟! اطلاع رسانیه!

چارزکچلو یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

سید کچل شدیم این چه وضعیتیه اینترنت ملی دیگه چیه من موخام بیام چت روم ولی نمیشه خو

یه سرچ بزنی توی گوگل متوجه میشی اینترنت ملی چیه

reza a دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ

قبلا یادمه بیشتر نضر بود ولی الان شده 5 تا چی شده بودجه کم اوردی

الان هم نظرات زیاده رضا جان
فقط گاهی مواقع به اقتضای زمان و مناسبتهای گوناگون یه عنوان نظردهی جدید میگذاریم همین
این آدرس محل نظرهاست برو ببین چه خبره
http://aryachat.blogsky.com/

reza a دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ

نظر = نضراشتباهه دیگه پیش میاد

مهرناز سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

ای بابا بداز شش ماه خواستیم بیایم چت اینم نمیتونیم اسممون روواردکنیم

چرا؟

maryam1366 سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

چقدر بدم میاد از آدمای دروغگو

از کی؟؟؟

کومه سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://coome.ir/banner

سریعا کد تبادل بنر رو در سایتتون قرار بدید و اگر جایی دیگر هست آدرسشو به این ایمیل ارسال کنید
در غیر اینصورت11909 اعتبار شما حذف میشود

سلام
چه خشن
کدها حذف نشده اند بلکه به بنرستان انتقال داده شده اند
آدرس زیر هم به ایمیلتون ارسال شد.

http://www.aryachat.com/banerestan/banerestan.php

reza a چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ

تازه دو هزاریم افتاد

eeeeeeeeeeنه بابا مگه هنوزم با دوزاری کار می کنی بابا عصر,عصر تکنولوژیه کارتیشم داره از مد می افته ای باباااااااا

امیر چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام
بچه ها رو که از اریا پروندی(حرفای بچه ها)
کسایی رو ادمین میکنی که نباید ادمین بشن(خودمو میگم)
این اقایی که سایت کومه رو داره عصبانی کردی
اخه تو چه مدیری هستی

علیک سلام
بالاخره هر کسی باید پریدن یاد بگیره نه؟!!
کومه ایه که از خودمونه ولی نمدونم چرا یخده عصبانیه
با تشکر مدیریت پاااااااارک! ببخشید آریااااااا

چارزکچلو چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام سید فقط اومدم بگم خیلی دوستت دالم


جیغغغغغغغغغغغغغغ
غششششششششششش

چارزکچلو چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

سید من خیلی دوستت دارم عشیشمییییییییییی. بوس. بهترین مدیر دنیایی ولی من جونم میاد بالا تا وارد چت روم بشم این اینترنت ملی کی راه میفته تموم بشه خو دق کردم خو سید...

دعا کن به زودی درست بشه

چارزکچلو چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ

سید کمک کمکم بکن شاخ در آوردم هنوز نرفتم چت روم اخراجم کردن مگه میشه ؟؟؟؟؟آخه من چه گناهی کردم هنوز سلام نکرده اخراج شدم؟ ایندفعه دیگه نمیدونم کار کی بود...سید چرا منو دوس ندارن من که با همه خوبم..من همه کچلا رو دوس دارم ولی اونا الکی اخراجم میکنن

چی بگم والا؟!؟!

reza a چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ

منظورم دلار بود

Hosein72 پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام مو چیکار کنم از دست تو سید ها همیره به مو بگو...باز که نوشته تا 1970 اخراجی...کچلم کرده بخدا حالا خوبه به غیر از اینجه هم جایی ندرم ها همشم الکی مینویسه اخ ....مو ادمه کارتون خوابیوم.هرشب درم تو روم مخوابم بیخانمان نکن ماره عزیز.....ممنون متشکر..مخلص شما حسین کراک .................................... . . .مخوام یک تریلی بخرم..دوست درم تو همکارم بشی..و فقط و فقط بگیری بخوابی..و مو به عشقت پشت تریلی بنویسم..دداش بوق نزن سالارم خوابه.. الله یارت

سلام
بررسی کردم آی پیتون نبود!! شاید آزاد شده اید
امان از دست تو

چارزکچلو پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

سید...میگما چرا بچه های قدیمی آریا دیگه نمیان؟ اگه اونا عاشق آریاباشن نباید برن جای دیگه...من دلم برای همشون تنگ شده سید توی نظرات خوندم یکی گفته تقصیر توئه...چرا؟ولی من دوست دارم آریا هم دوس دارم هیچ وقت نمیرم آزآریا

امتحانات که تموم بشه احتمالا بیان برخیا هم اسمشونو تغییر داده اند
آریا مال همس

هستی0 پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام به همه دوستای گلم خیلی دوستون دارم من نت ندالم دلم خیلی تنگولیدهسلام به همه دوستای گلم خیلی دوستون دارم من نت ندالم دلم خیلی تنگولیدهسلام به همه دوستای گلم خیلی دوستون دارم من نت ندالم دلم خیلی تنگولیدهسلام به همه دوستای گلم خیلی دوستون دارم من نت ندالم دلم خیلی تنگولیده

maryam1366 پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام سید سوء تفاهم نشه منظورم به شما نبود

reza a جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ

ارا =اریابعیده مدیرا سوتی بدن

مجتبی نوجوان جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

این چه چت هست نمیزارن ترکی بحرف ناظر میگه من ترکی بلد نیستم شما هم بحرف نزن منو خ کردن نه شرقی نه غربی فقط اذربایجان عشقققم

یاشاسین آذربایجان
ولی برای اینکه حق بقیه کاربرا ضایع نشه توی عمومی باید فارسی نوشت

maryam1366 جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ

ی وای حسین دلم برات کبابه، خوب چیکار میکنی هی اخراج میشی؟اونم تا 1970؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دمشون گرم بابا

maryam1366 جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ

ببین تو رو خدا منم قاطی کردم از دست تو حسین ۱۹۷۰ کجا بوووووووووووود

سارا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام اقا سید
من نمیدونم به چه دلیلی تا سه سال اخراج شدم
یعنی نباید اول یکی به آدم بگه چه کار کردی که اخراج میشی
واقعا عجیبه
بعد نوشتین با مسئول سایت صحبت کن
اونم که همیشه آفه
واقعا عصبیم چون بی دلیل بوده

سلام
چک کردم آی پیتون توی لیست اخراجیها نیست
در ضمن اگه نظرات قبلی رو در این زمینه بخونید متوجه مشکلتون در این میشید

nina شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام چرا من واسه اولین بار دارم وارد سایت میشم ازو رمز میخواد

سلام
چون اسم انتخابی شما قبلا ثبت شده و شما باید با یه اسم دیگه وارد بشید

Hosein72 یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ

..سلام سید جان........سلام ابجی مریم1366 مگه مو فقط توره تو روم نبینم ..یک حالی مو از تو بفشارم ...حالا میگی دمشون گرم که اخ کردن منو.....بیشین بینیم باو.. ..... مریم تو و سید منو به این روز انداختین......مگه دستم بهتون نرسه

Hosein72 دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ق.ظ

این پیام رو اینجا میزنم به سلامتی همه بی معرفتا

که سخت مشغول شطرنج زندگی اند

و نمیدونن ما مات رفاقتشون هستیم . . .حقیقت گم نشده. تکه تکه شده به اسم معرفت، افتاده دست یه مشت آدم بی ­معرفت . . .هنوز رو خاکیم یادمان نمیکنند!

وای به روزی که خاکمان کنند . . .سلام سید جان

سلام
وایییییییی چه جملات خفنی!

Hosein72 دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ق.ظ

در کشتی مشکلات به جای اینکه نا خدا باشیم،باخدا باشیم............ . . .یک سی سی دوستت دارم،یک قطره عاشقتم،یک بشکه دروغ گفتم.................. . .سید جون کوچیکتم به مولا. عزیز زنگ در خونتم هرکس تورو بخواد باید منوبزنه

[ بدون نام ] دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام من موندم منو چرا اخراج کرین چه دلیلی داشت من همه چیو رعایت میکردم

پرنیان جونی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

کمــــــــــــــــــــک اگه شوما سرعت ندارید من کلا نوموتونم وارد شم مشکل از منه یا سایت؟؟؟
سیــــــــــــــــد؟؟؟الو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سید گرامی هستی؟؟؟؟؟؟

مطمئن باشید مشکل از نته شماست

سارا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام
خوب حالا یعنی مشکل اخراج شدن بی دلیل من حل نمیشه؟
اونم تا سه سال؟

شما اگه با یه مرورگر دیگه بیای چون آزاد شده ای میتونی بیای ولی هنوز کوکی های مرورگر فعلیتو حذفش نکرده ای. اونم اگه حذفش کنی میتونی وارد بشی

Hosein72 چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ

. . سلام سید:چقدم اخراجیها زیاد شده . . مثل من بی دلیل اخراج شدن . . حتما ای پیشون با اون قبلیایه اخراجی یکی بود .این دفعه حرف و شکایتی نداشتم این دو کلمه رو گفتم که به حساب یک حرفی زده باشیم....

علی123 چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ

واقعا چت روم خوبی دارید خوشحال میشم اگه با هم تبادل لینک و بنر کنیم

ممنونم نظر لطفته
برای تبادل لینک و بنر میتونید از قسمت بنرهای پایین چت روم اقدام کنید.
موفق باشید.

reza پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

نظرم تبلیغاتی بود نشونش ندادیحالا بگذریم دیگه چه خبرراستی این تبلیغ کلیکی که تو چت گذاشتی راسته اگه راسته هر کلیک چقدر می افته چی کنیم دیگه بی پولی بد دردیه

سلام رضا جان گل
اگه آدرس نداشت آره حتما نظرتو میگذاشتم
بله من خودمم عضو همه اونها هستم ولی باید تلاش کنی تا به درآمدی برسی خواستن توانستن است. وقتی عضو شدی توی سایتش توضیح داده که باید چیکار کنی خیلی سادست.
دو روشه یا بنرشونو میذاری توی وبلاگها و وبسایتهات
یا اینکه توی سایت خودشون تبلیغاتی رو که میگذارن به مدت معینی از 10 ثانیه تا 30 ثانیه مشاهده می کنی و پول دریافت می کنی. به همین سادگی

بلور پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

واااااااااااااااای که چقددلم برااریاتنگولیدهههههههههدرووووودبرهمگی کچلاااااااااااااکچلامنوازیادنبریناااااااااااااااااااااا

reza a پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ

مرسی سید کارت درسته

چاکریم دربست

امیر بلا جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام

سید بنر و لینک منو چرا برداشتی؟!!!؟

سلام
امیر جان خب میگن تبادل لینک و بنر شما که توی وبلاگ اختصاصی خودت نذاشتی من هم متعاقبا برداشتم. شما بذار توی وب خودت خبر بده بازم نوکرتم میذارم داداش

reza a شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ

چقــــــــــدر ضعیف هستند و البته کوچک، آنهایی که وقتی اشتباه می کنند ،نه توانایی اقرار به اشتباه را دارند و نه قدرت عذر خواهی . اسمش را می گذارند غرور و به آن افتخار می کنند. چه حقیرند و چه حقیرانه رفتار می کنند

ح.کراک شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ق.ظ

سلامممم ها خوبه این امیر بلا رو باید اذیت کرد خوبه سید جان...امیر وقتی کفری مشه مو خوشحال موروم:S017:]......خو امیر برو اون کارارو انجام بده حتما باید زور بالاسرت باشه معتاد.کچل.....سید مو باید 2ماه دیگه برم سربازی..حالم خراب رفت تا برگ سبز ره دیدم..تازه دفترچه خدمته پر کردم عجب بدبختیه هاااا..ما پسرا باید برم 2سال پست بدم جون بکنم از کشورمان دفاع کنم..‹‹‹دروغ بعد دخترا به ریشمان مخندن مگن اش خور ...به سربازی بورم با کوله پوشتی
به دستم دادند یک نان خشکی
به خط کردن تراشیدن سروم وای
لباس ارتشی کردن تنم وای
لباس ارتشی برچی رنگ زمیینه
سزای هر جوان برچی همیینه

سلام
آخرش که چی؟ باید بالاخره برید سربازی آدم بشید
من خودمم رفتم شدم آدم

مینا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

ح.کراک یا همون داداشی .......خودمون تابلو با این اسم انتخاب کردنت نمیدونی وقتی این پیامتو خوندم کلی خندیدم ایشا اللله میری و بر میگردی

golnaz شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

che jory mishe nazer shod baba

از طریق لینک زیر

http://www.arya-web.com/modules.php?name=Pages&op=showpage&pid=10000002

maryam1366 یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

حسین یره برو سربازی شاید یخورده مودار شدی

maryam1366 یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

آرامش چیست ؟
نگاه به گذشته و شکر خدا
نگاه به اینده و اعتماد به خدا
نگاه به اطراف و جستجوی خدا
نگاه به درون و دیدن خدا.........
لحظه هایت سر شار از بوی خدا . . .

مبینا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام من میخوام وارد چت بشم ولی رمز عبور میخوان من نمیدونم چه رمزی وارد کنم اگرمیشه راهنمایم کنید ممنون

سلام
دوست عزیز اینجور اسامی رو دوستاتون برای خودشون ثبت کردن. شما باید یه اسم دیگه انتخاب کنید و داخل چت روم ثبتش کنید تا مال خودتون بشه و کسی دیگه نتونه با اون اسم وارد بشه

reza a سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام سید خوبی؟
میتونم بپرسم از چه هاستی برای چت رومت استفاده میکنی
ینی اسم اون هاست چیه ممنون

سلام ممنون رضا جان
هاست دی ال

reza a چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

یه سوال دیگه؟
مقدار پهنای باند اریا چت چقدره
من زیاد با هاست اشنایی ندارم برا همین میپرسم
مرسی که به سوال قبلیم جواب دادی

ایمیل بده واست بفرستم

reza a چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ

اگه خواستی با مسنجر بفرست

جواب براتون ارسال شد

ناصر چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام دیونه ها من اومدم

[ بدون نام ] جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ

من چیزی نگفتم که اخراجم کردید داشتن فضولی میکردن جوابشون رودادام ازحقم دفاع کردم واقعاکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد