آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

شهادت امام هادی علیه السلام


نظرات 11 + ارسال نظر
SEYYED پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://aryachat.com

موی از غم سامرایی‌ام گشته سپید
در چهره چروک بی‌کسی گشته پدید

دانی که چرا به سینه و سر بزنیم؟
چون بوالحسن ثالث ما گشته شهید

شهادت امام هادی علیه السلام بر همگی تسلیت باد

۩ABABIL۩ پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

شهادت امام هادی علیه السلام برشما دوستان عزیزاریایی تسلیت باد

شیدا پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام واقعا خسته نباشید خوبه حداقل یکی پیدا میشه بفهمه شب شهادته خداخیرتون بده.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام
منم شهادت امام هادی (ع) رو به همه تسلیت میگم.
مرسی آرییییییییییییییییییییییییییا چت به خاطر این کار خوبتون

x جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

khak tosare pache khareton

دوستان خودشون در مورد شما نظر میدن

[ بدون نام ] جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

سید جان سلام خوبی؟چرا نظرهای منو چاپ نمیکنی من چند روز پیش از فساد یکی از ناظرها براتون گفتم حتی دنجر و سیب از ماجرا با خبر و اطلاع دارن اما تعجب میکنم شما هیچ واکنشی نشون ندادید و اون ناظر بی خیال تو چت روم هر حرفیه میزنه سید جان در خفا تذکر دادن کافی نیست ما ها باید شاهد عینی تنبیه متخلف باشیم تا از همه ناظرها اعاده ابرو شه منتظر جواب خوب شما در ارسال نظرها هستم-مانیتورم چند روز پیش سوخت سید با قرض یکی دیگه گرفتم الان پول ماهانه ندارم بهر حال منتظر تصمیم شما هستم صلاح میدونی ستاره ام ازم بگیر-منتظر جواب شما دراین صفحه هستم-موفق باشید و سر بلند

سلام امیر جان
خب ببین پسر خوب من این امکان رو گذاشتم که همه نظراتشونو بدون هیچ ترسی و با آسودگی بیان کنند. من هم مطمئن باشید بهشون رسیدگی می کنم و در صورت امکان مرتفعش می کنم. ولی اینکه شخصی بخواد من به صورت علنی توی روم یا اینجا اون موضوع رو عنوان و اسم فرد خاطی رو بیارم بگم که این روش من نیست و همچنین حتما که نباید جواب رو اینجا یا توی روم عنوان کنم. مطمئن باشید که من در جریان اتفاقات روم هستم درسته که کمتر میام ولی دوستان مو به مو اطلاعات رو بهم میدن.. در مورد ماهیانه هم مقررات رو که بهش واقفید من زیاد توضیح نمیدم.
یاعلی

ترنم عاشقان جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://://http://taranombaran1.blogdoon.com/

سلام منم شهادت امام هادی رو تسلیت میگم.راستی یه مشکلی آریا داره برای تبلیغ در آریا در مورد وبلاگم کلمه میهن بلاگ رو فیلتر میکنه ممنون میشم زودتر رسیدگی کنید

سلام فعلا امکانش نیست شرمندتونم

pesar khaki جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:46 ب.ظ

امشب که زمین و آسمان می گرید
از بهر غریب سامرا می گرید
جا دارد اگر که شیعه خون گریه کند
چون مهدی صاحب الزمان می گرید

سالروز پرپر شدن دهمین گل باغ امامت و ولایت،یار و راهنمای امت و مشعل فروزان هدایت تسلیت و تعزیت.

مدیر محترم آریا خدا بهتون عمر بده سلامتی بده اجر بده از این کارتون خیلی خوشم اومد همیشه از این کارا بکنید حداقل
ما بندگان گنهکار از این خواب غفلت بیدار بشیم
خدا قوت .../

milad.s جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

سلام منم این روز رو به همه اریای ها تسلیت میگم

mavyam جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ http://maryamjamali@yahoo.com

شهادت امام هادی به همه عزیزان تسلیت میگم

مینا جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

امشب که زمین و آسمان می گرید
از بهر غریب سامرا می گرید
جا دارد اگر که شیعه خون گریه کند
چون مهدی صاحب الزمان می گرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد