آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

اربعین حسینی تسلیت


نظرات 15 + ارسال نظر
SEYYED جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ http://aryachat.com

ای کربلا به قافله کربلا ببین
حال مسافران به درد آشنا ببین
ما زائران خون خداییم کربلا
بر کاروان زائر خون خدا ببین
سوغات درد و خون جگر ارمغان ماست
احوال ما ز وضع پریشان ما ببین
من زینبم که درد چکد از نگاه من
در هر نگاه شعله چندین بلا ببین
رویم کبود و دست کبود و بدن کبود
یاس کبود گر که ندیدی مرا ببین
اطفال را به گردن و بازو و دست و پا
آثار تازیانه و بند جفا ببین
هر یک کنار قبر شهیدی کند فغان
هر بلبلی کنار گلی در نوا ببین
از سجده های نیمه شب و خطبه های روز
بشکسته ایم پشت ستم را بیا ببین
هر جا کنند فتح، گذارند یک سفیر
وین رسم تازه نیست، بود هر کجا ببین
ما نیز بر رقیه سپردیم کار شام
تا او کند سفارت عظما به پا ببین

maryam1366 جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ

آیینه شدی تا که خدا در تو درخشید

خورشیدترین حادثه ها در تو درخشید

بر دوست همان روز که با حنجره ی خون

گفتی تو «بلی» کرب و بلا در تو درخشید

شد کرب و بلا کعبه ی تو، حج تو مقبول

گفتی تو چو لبیّک، بلا در تو درخشید

ای معجزه ی سرخ به ایثار تو سوگند

تو خون خدایی، که خدا در تو درخشید

تسلیت باد اربعین حسینی

پدیده جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ


اربعین !به یاد روشنی شماشمع گونه می سوزیم وگریه سر
می دهیم برای فاصله های خود وزجرهای شما!
خوشا زندگی دراین گریستن ومردن های پیاپی !
خوشاگریستن برای داغ های زینب علیهاالسلام،برای مصیبتهای سجاد علیه السلام،برای بی تابی بچه های آسمان
سلام براربعین که عاشورایی دیگرازگریه رابرای مابه راه می اندازد!
من برای گریستن ،به آغوشت، محتاجم!
التماس دعا!

پرنده جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ

باز این چه شورش است که در خلق عالم است//// باز این چه نوحه و چه عذلب و چه ماتم است.
>>>>>>>>اربعین حسینی را به عزاداران راستین آن حضرت تسلیت عرض میکنم<<<<<<<<<<<<<

parisa22 جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ http://parbeh

سلام کارتون عالی بود.خیلی خوشم اومد که بخاطر شب اربعین روم رو تعطیل کردین.خدا هرچی میخواین بهتون بده،خیر دنیاوآخرت نصیبتون شه

سلام ممنون وظیفمون بوده

shakiba جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ http://cinderella1376.blogfa.com

سلام مرسی ازاینکه روم رو تعطیل کردین
کارتون خیلی خوب بود
اربعین حسینی رو به همه تبریک مایگم
مرسی اقای باختر پسرتونوازطرف من ببوسین

محمدرضا جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://asrarchat

دادا من امده بودم رومت الان تبلیغ ولی این صفحه دیدم گفتم دمت گرم واقعا من مدیر اسرار چتم مرسی از این که رومتو بستی تو امروز کاش منم بلد بودم اینکارو میکردم ایول به تو

اگه خواستی میتونم راهنماییت کنم گل من

Hosein72 جمعه 23 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ

عالم همه قطره و دریاست حسین ، خوبان همه بنده و مولاست حسین ، ترسم که شفاعت کند از قاتل خویش ، از بس که کرم دارد و آقاست حسین.........................................//////نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار . ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع)................//////////////// التماس دعا .../

fadeeya شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

THANKS A LOT for this work!!!!cross your finger for me

makro شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام به همه.....قبل از همه چیز این شکیبا خانوم چرا اربعین حسینیو تبریک گفته
.
منم به نوبه خودم اربعینو به همه مسلمونا تسلیت میگم..سید خسته هم نیاشی

اشتباه لپی بوده عمدی نبوده

مهر ناز شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ق.ظ

دلــم آکنده از شور حسیــن است ... دلـم روشن ز آن نور حسیــن است
دلــم چـــون مرغکـی دردســت صیــاد ... میان آهنــین تور حسیــن است
بـه هر منزل که بوی کربلا داشت ... به دل گفتم که آن سور حسین است
ز عشـــق حیــــدر و زهــرای اطـــهر ... دلـــم دیـــوانه بور حسیـــن اســت
اگـــر ناقابلــــم تا در ره دوســـت ... بمــــیرد دل که مسرور حسیــن است
ولـی آماده ام تا بهــر مهـــــدی ... نمایـــم آنچـــه منـــظور حسیـــن است
جهان گویـــد دل عشـاق مهـــدی ... تمامأ جمله مسحور حسیـــن است
امیـــد عفــو دارم از حـــریمش ... که عفــو تنـــها مقـــدور حسیـــن است
به صحــن کربـلا همچون کبوتـــر ... کبوتــر نه که آن حـور حسیـــن است
بچــرخم دور او دورش بگــــــردم ... حسیـــنیم دلــم شــور حسیــن است

میعاد شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ http://mohammad135758.blogfa.com

کاروان می آیداز شهردمشق
برسرخاک شه سلطان عشق
کاروان با خود رباب آورده است
بهر اصغر شیر وآب آورده است
کاروان آمد ولی اکبر نداشت
ام لیلی شبه پیغمبر نداشت
کاروان آمد ولی شاهی نبود
بربنی هاشم دگرماهی نبود
التماس دعا

مهران ۱۱۱ شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ

واقعا حرکتتان عالی بود مرسی خوبه حداقل بعضی ها میفهمن که در این فضا ها مبشود ادم بود و عیب ازخودمان هست نه محیط اطراف. اجرتون با اریاب

ممنون وظیفمون بوده

parasto شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://golbaraneshgh.blogfa.com

سلام بر سید مدیر محترم و همه بر و بچه های خوب آریا
اربعین حسینی بر همه تسلیت باد
سید کارتون عالی بود
موفق باشید
التماس دعا

ممنون محتاجیم به دعا

رز شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:46 ب.ظ http://dgrtgrs

محرم ماه غم نیست ماه عشق است محرم محرم درد حسین است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد