آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

آریا چت

نظرات و دلنوشته های آریاییها

جملات و دلنوشته های شما در مورد عید غدیر خم


نظرات 38 + ارسال نظر
SEYYED شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://aryachat.com

در غدیر خم , طلوع نور بود ----- خم , تجلى گاه , کوه طور بود
کاروانى شد, مقیم آن زمین ----- کاروان سالار, ختم المرسلین
غرق شادى , جمله افلاکیان ----- خرم و سرمست خیل خاکیان
جبرئیل آورد, پیغام از خدا ----- بر حبیب او, رسول مصطفى ص
گفت آوردم , به فرمان کریم ----- بهر تو اینک پیامى بس عظیم
امتت را آگه از این راز کن ----- عقده از کار دو عالم باز کن
داد فرمان خاتم پیغمبران ----- تا به پا شد, منبرى در آن مکان
بر فراز منبر آن , والا مقام ----- کرد حجت بر مسلمانان تمام
گفت پیغمبرص که بعد از من على ----- رهبر خلق و امام است و ولى
پس بخوانید اى قدح نوشان خم ----- آیه الیوم اکملت لکم
خانه زاد خانه امن خدا ----- شد وصى و جانشین مصطفى
خانه زاد کعبه نورى منجلى است ----- کعبه دلهاى مشتاقان على است
خانه زاد کعبه بر دوشش به شب ----- مى برد شام یتیمان عرب
تا مبادا کودکى بى نان و آب ----- سر نهد بر بستر و بالین خواب

عید غدیر مبارک باد.

مسعود. شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام سید .من به خاطره اشتباه کردن ناظر اخراج شدم خواهش میکنم منو برگردونید.یه نفر برای من تبلیغ فرستاد من هم تبلیغو کژی کرم برای ناظره شما اونم منو اخراج کرد .خواهش میکنم جواب بدید

سلام بررسی میشه
=============
شما آزاد شدید ولی در موقع هر گونه کپی برای ادمین اونو قبلا در جریان این کار قرار بدید.
موفق باشید.

maryam1366 شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ

شبی در محفلی ذکر علی بود ،

شنیدم عاشقی مستانه فرمود ،

اگر آتش به زیر پوست داری ،

نسوزی گر علی را دوست داری
عید غدیر پیشاپیش مبارک

رعنا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

آنروز فضای عرش بایاس آشنابود ٬
تاج گل شادی بربال صبا بو د ٬
آنروز تمام باغ هاسیراب گشتند ٬
بلبل کنار برکه ای غرق دعا بود ٬
آنروز فضا پربود ازعطر شقایق ٬
نام علی ورد زبان مصطفا بود. ...عیدت مبارک سید

مسعود. یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ق.ظ

سیئ خیلی دوست دارم . ممنون

رامین یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ

من کاری نکردم فقط شکلک دادم سید شکلک اشتباهه سید ببخش تو رو خدا کسی تو چت منتظرم است

بررسی میشه
=============
شما تعدا زیادی شکلک اونهم پشت سر هم استفاده کرده ای و به تذکر ادمین هم توجه نکرده ای آزاد میشی ولی مراقب باش

زهرا تکرلی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://WWW.KATOONII.BLOGFA.COM

سلام.ممنون عزیزان چت روم زیبایی بود فقط روم نداشت متاسفانه!!!!!
خداییش این چی بود اون وقت انتظار دارین مردم از فیلتر شکن استفاده نکنن؟؟؟؟

سلام خواهش می کنم.
چشاتون قشنگ می بینه
ولی منظورتون از نداشتن روم متوجه نشدم همینطور استفاده از فیلتر شکن

سعید یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

سلام من سعیدم عیدتون مبارکjavascript:voidjavascript:void(0);(0);

احساس دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

عیدکمال دین سالروزاتمام نعمت وهنگامه اعلان وصایت و ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام برشیعیان وپیروان ولایت خجسته باد...

[ بدون نام ] دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ

.

به روز غدیر خم از مقام لم یزلی / به کائنات ندا شد به صوت جلی

که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر / امام و سرور و مولا علیست علی

سید عیدتان مبارک

عید همه مبارک

نوشین دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام سید من اخراج شدم میشه منو برگردونید این ناظرتون عجب ادمیه

امیر بلا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

مـَـرد شدن حـاصل ِ یـک لقـاح ِ اتفـاقی ست ! امــا مـَـرد بار آمــدن و زیستــن حاصل ِ تلاش و غلبــه بر سختــی هــاست، و مـَـردی جـاودانه شدن ... حـاصل ِ یک عـُـمر نیــک نـــامی ست


آنان که علی را به خدایی دانند / کفرش به کنار عجب خدایی دارند

اگر اتش به زیر پوست داری / نسوزی گر علی را دوست داری

عیدت مبارک سید

-----------------------------------------------------------------
حیف که از رومت رفتم دیگه نمیام وگرنه باید عیدی میدادی
یه ماه مدیریت عیدی میدادی بهم

مرتضی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ

با سلام
واقعا دور از انصاف است که بخاطر ارسال چند تا شکلک و کپی 2ماهه اخراجم اینطوری میخواهید جذب کنید و جت روم پر رونق داشته باشید، خودتان میدانید چت روم که زیاده از یاهو مسینجر تا دهها چت روم دیگه ولی من مینویسم بخاطر اینکه حقم ضایع شده و ناظر روم بخاطر سلیقه خودش منو اخراج کرده متاسفم بخاطر چنین ناظرهای بی بصیرت فکر کنم بیشتر بخاطر شکلکهای غیر اسلامی و اخلاقی که تو روم هست و اشکال گرفتم منو اخارج کرده شکلکهای دختران لخت که رقص می کنند اگه منو آزاد نکنید با اداره ارشاد مکاتبه میکنم تا شکلکهاتون را چک کنه شاید این دفعه کل روم تعطیل شد مثل چت روم شقایق که همین کار را باهاش کردم حالا برو ببین چت روم شقایق وضعش چطوره بساطش جمع شده یا نه!!!!!! حالا خود دانید

سلام دوست عزیز
بالاخره تا خطایی نکرده باشید که ادمین بی جهت اخراج نمی کنه.
ولی بررسی کردم آی پی شما در لیست اخراجیهای ما نبود.
بعد اینکه چون روم دارای چندین مدیر داخلی می باشد ممکنه که هر از چندی چند شکلک اضافه بشه ولی بنده به عنوان مدیر کل, اونا رو چک کرده و موارد خلاف قوانین رو حذف می کنم. مشکل چت شقایق رو که من نمیدونم ولی هیچ سایتی به اشاره یه کاربر اونهم از طرف ارشاد بسته نمیشه. در ضمن آریا رو میتونی از طریق لینک پایین در سامانه فیلترینگ اداره فرهنگ و ارشاد مشاهده کنی که جزو سایتهای کاربر محور و مفیده و مشکلی نداره ولی باز هم هر جور مایلی

http://peyvandha.ir/6-1.htm

ف سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ

به روز غدیر خم از مقام لم یزلی / به کائنات ندا شد به صوت جلی

که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر / امام و سرور و مولا علیست علی

سید عیدتان مبارک

farima سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست
هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست
عید غدیر مبارک
عید همتون مبارک باشهمن خیلی دوسداشتم بتونم بیام اریا خودم بهتون تبریک بگم اما چاره چیه همش مینویسه شما اخراج شده اید دلم واسه همتون تنگ شده شاید دیگه ندیدمتون حلالم کنید

farima سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام سید این ای پی منه لطفا رسیدگی کنید من نمیتونم بدون اریا زندگی کنم
ip:IP: 92.42.55.114

خواهش میکنم رسیدگی کنین

سلام بررسی شد آی پی شما در لیست اخراجیهای ما نیست

رامین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ

من کاری نکردم فقط اسم عشقمو هی اوردم بده این حرف نباید اسم عشقتم بیار ی سید

رامین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ

اون منتظرمه منو ازاد کنید

بررسی میشه
================
رامین جان شما خیلی کپی می کنی! فقط این یک بارو می بخشم ولی تکرار بشه تا پایان دوره محرومیتت آزاد نمیشی

farima چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام سید ممنون که رسیدگی کردیناما من باز نتونستم بیام اریایه پیشنهاد دارم همه ی اخراج شده هارو ازاد کنین
به خدا من به خاطر ای پی مشابه باید تا سال 2014 اخراج باشماخه اینم انصافهبه خدا دلم واسه دوستام تنگ شدهخواهش میکنم همه ی اخراج شده ها رو ازاد کنین که منم بتونم بیام
خواهش میکنم

سلام اینکه همه اخراجیها آزاد بشن که اصلا امکان نداره آی پی شما بازهم بررسی شد ولی در لیست ما قرار نداره

farima چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام ممنون که بررسی کردین ولی ای پی هر لحظه عوض میشه
اگه ازاد نکین دیگه نمیتونم بیام اریا
از اینکه دوستای خوبی داشتم خدارو شکر میکنم
پس تا همیشه بای
همتون رو دوس دارم از دوستامم خدافظی کنین
دلم واسه همتون تنگ میشه
درپناه حق

سلام
برای چی آخه هر لحظه آی پی عوض بشه؟؟؟
در ضمن فقط یه آی پی بسته شده نمیتونه وارد بشه بقیه آزادن ولی اگه کسی از سرور اخراج بشه که فقط شخص من و دنجر اونو اخراج می کنم حتما جهت تبلیغات بوده یا چت مستهجن داشته که اینگونه موارد به هیچ عنوان آزاد نمیشن یعنی اصلا نمیتونن وارد صفحه سایت بشن و برای همیشه محروم میشن حتی با تغییر آی پی!
شما کوکی های مرورگرتونو حذف کنید شاید بشه

رامین چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

سید ممنون که ازادم کردید

مریم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://maryamnet2012.blogfa.com


من اخراج شدم

مسعود. چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ

آدمک آخر دنیاست بخند ، آدمک مرگ همین جاست بخند ، دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند ، آدمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند ، آن خدایی که بزرگش خواندی به خدا مثل من تو تنهاست بخند

خوشا به حالت که غمی نداری***مسیر پر خمی نداری
خوشا به حالت که مجردی تو***قاطی ازواج نیامدی تو
بچه نداری که بگیره حالت***چه راحت و خوبه خیالت
بچه های امروز مصیبت شدن***ننرشدن .لوس و بد عادت شدن
هزینه شون بدجوری رفته بالا***پول علف خرسه برایه اونا
هلاک اجناس مدل جدیدن***همیشه توی مرکز خریدن
میدن دو تا چک پولو خیلی اسون***بابت یه لباس تنگ و خیلی چسبون
میگیرن از تو دائما تراول***تا که بسازن یه تریپ خوشگل
یا کافی شاپن یا کلاس کنکور***اونم برایه ژست و فیس و فیگور
بچه نگو ایینه دق شدن***بلا شدن پررو سرتق شدن
تیپ شون خوشگل و خیلی نازه***همیشه تو بوتیکن و مغازه
فشن شدن هزینشون زیاده***فقط شدن توقع وافاده
با بروبچ میرن تو کار سبقت***زندگی شون شده همش رقابت
میخان که تیپشون عروسک باشه***گوش اونا تو محل تک باشه
تا که بگی خالیه جیب ماها***میگن چرا دنیا اوردی مارا
{ندارم } اصلا سرشون نمیشه***سیری چیه اخلاقشون همیشه
بگی نداری می زنن ضد حال***چک پولو رو کن تا بشی ایده آل
نظر نشه بدجوری باکلاسن***اند پیامک زدنو تماسن
خلاصه خیلی سخته بچه داری***علی الخصوص با حقوق اداری
خوشا به حالت که هنوز عاقلی***مجرد و راحت و بی مشکلی

farima چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

maryam1366 پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام سید، خوبین؟ اعصابم ریخته بهم، اینجا چرا اینجوری شده؟ چرا اینقد خلوت شده؟ چرا هرکیم هست همش تو خصوصی در حال چت کردنه؟ چرا خیلی وقتا اصلا ناظر نداره؟ چرا اینقدر بیحاله؟ چرا میایم اینجا به جای اینکه دلمون واشه بیشتر اعصابمون میریزه بهم؟ چرا طوری شده که خیلیا که همیشه میومدن اینجا حالا ترجیح میدن برن جاهای دیگه؟ چرا اکثرا دنبال دوست دختر و دوست پسرن؟ سید چرا دیگه براتون مهم نیست وضعیت اینجا؟عصبانیم عصبانی

سلام ممنون
به اعصابتون مسلط باشید یه چند تا نفس عمیق بکشید
سیستم آریا در حال به روز رسانیه ممکنه خلوت شده باشه ولی به زودی شلوغ میشه

حسین پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیران سایت
از اینکه فضای بسیار خوب و شادی برای جوانان فراهم کردین متشکرم فقط یک انتقاد کوچک اگه میشه سرعتشو ببرین بالا ممنون و متشکرم

سلام ممنون
سرور سایت از یکی از پر سرعت ترین سرورهای موجود می باشد.
کندی سرعت شما به چند عامل بستگی داره مثل سرعت اینترنت - سیستم عامل و یا مرورگر مورد استفاده شما که با بررسی آنها میتونید از سرعت مناسبی برای چت روم برخوردار شوید.
موفق باشید.

farima جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام سید این ای پی رو هم چک کنین شاید این ای پی جزئ شون بود 10.1.219.9

سلام به دلیل نصب سیستم جدید همه آی پی ها آزاد شدند اگه الان هم نمیتونید وارد بشید مشکل از طرف ما نیست

Heliya جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ب.ظ

slm seyyed merc roome khubie.da3tun dard nakone

سلام خواهش می کنم

رامین جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

سید نمیشه ر فت تو بریم کسی نیست اششکال از منه یا سیستم شما
اعصابم ر یخته بهم

دوستان سیستم داره به روز میشه یه مدت تحمل کنید خوب میشه

مریم جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://maryamnet2012.blogfa.com

مدیر جونی شعر و اون بالا خودت گفتی هرکی ندونه فکر میکنه هفت هشت تا بچه داری گلم

مریم جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://maryamnet2012.blogfa.com

راستی چرا تو موزیکا از احسان خواجه امیری هیچی نزاشتن؟

اخه گناهه
دلگیرم از دست خودم کاش عاشقت نمیشدم
هرجوری میخواستم نشد از غم یه ذرم کم نشد

یعنی هر 1005 تا آهنگها و نواها رو چک کرده ای؟
اتفاقا داریم خوبشم داریم بگردی حتما پیداش می کنی
یه راهنماییت می کنم شماره های 18 - 37 - 39 -107 - 132 - 243 - 423 و الی آخر دیدی هستند

رامین جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

سید کی میشه رفت چت کرد

مریم جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ http://maryamnet2012.blogfa.com

من خودم زودتر ۳ تاشو پیدا کردم ولی کل آلبوماشو بزاری بهتره

mahla جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

salam agha seyyed mahla hastam man ozv shodam vali nemidunam chera varede arya nemisham lotfan begin ke bayad az che rahi biam mercccc

Haji___2011 جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ب.ظ

خداوندا بنده را جزو ناظران مفته قرار بده ======== الهی آمین

maryam1366 شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

ای وای بر من، بعد میگین عصبانی نباشم، دیدین اینجا رو؟ بیشتر از 7، 8 نفر نمیشن، گاهی وقتا هم 3 نفرن، منم هرچی خواستم برم نشد، یعنی وارد شدم اما اصلا اسامی نمیومد، سید بچه ها رو دیدم میرن جاهای دیگه، چی بگم دیگه، راستی یکی از ادمیناتون یکی از بچه ها رو به خاطر اسمش اخراج کرد، اسمش 0341 کد شهر کرمان، شما تو این اسم مشکلی میبینین؟ اگه میبینین به ما هم بگین، به امید روزهای خوش برای آریا، خدا حافظتون

ستاره شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

سلاممم من هر کاری میکنم نمیتونم عضو بشم چیکار کنم من




مریم جون شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد